Trip Rent a CarKıbrıs'ın araç kiralama sektöründeki güvenilir ve lider markası

(Ercan Havalimanı - Girne - Magosa - Lefkosa)

kıbrıs rentacarKıbrıs araç kiralama sektöründe 2002 yılından bu yana hizmet veren firmamız Girne merkezli olup Gazi Magosa'da şube ofisi bulunmaktadır. Kıbrıs rent a car şirketi olarak iş ve gezi seyahatlerinizde siz değerli müşterilerimize hizmet veriyoruz. 2013 model araçlarımızla Ercan Havalimanında ücretsiz teslim 7/24 kesintisiz Kıbrıs oto kiralama hizmeti sunuyoruz.

"Önce Müşteri Memnuniyeti" diyerek yola çıkan firmamız, geniş araç filosu ve güler yüzlü kadrosuyla, siz müşterilerimizin problemsiz, güvenli, rahat ve ekonomik araba kiralama hizmeti alması için çaba göstermektedir.

KKTC oto kiralama sektöründe en uygun fiyatlar bizde !

Kıbrıs araç kiralama bizim işimiz...

Hemen bizi arayın: 0392 444 8747

Ercan Havalimanı Araç Kiralama

ercan-havaalani

Ek ücret ödemeyin. Kiralık arabanızı biz getirelim, siz keyfini sürün !

İstediğiniz her model kiralık aracı Ercan Havaalanı'ına getiriyoruz ve kira sonunda alandan teslim alıyoruz.

Ercan Havalimanı'nda bize özel park yeri sayesinde park ücreti de ödemiyorsunuz. Ercan Havalimanı araç kiralama, teslim etme ve teslim alma tamamen ücretsiz !

Bize verdiğiniz uçuş detaylarınızla sizi alanda karşılıyoruz, alanda bekleyen aracınızı size teslim ediyoruz, size de tatilinizin keyfini çıkarmak kalıyor.

Havalimanı araç teslimini nasıl yapıyoruz?

trip-rent-a-car-kibris-arac-kiralama

en ucuz

uygun fiyat

kıbrıs kiralık araba ücretleri

KKTC'nin en ideal ve en güvenilir kurumsal araç kiralama firması.

2016 ve 2017 model araçlarımızın kiralama ücretlerine bakmadan geçmeyin.

Kıbrıs rent a car firmasıyız. En ucuz fiyatlar bizde!

Kıbrıs araç kiralama servisi konusunda 2016 - 2017 model arabalarımızla en kaliteli hizmeti vermekten gurur duyuyoruz.

Arabanızı Kıbrıs 'ta Ercan Havaalanında ücretsiz teslim edelim.